درباره ی ما

شرکت نئوپان خلخال

شرکت نئوپان خلخال – اولین اقدامات جهت تأسیس نئوپان خلخال در سال 1367 شروع شد. پس از خرید ماشین آلات شرکت کبریت 22 بهمن تبریز در اسفندماه 1367 موافقت اصولی به نام موسسه نئوپان خلخال در اسفندماه 67 از طرف وزارت صنایع صادر و متعاقب آن کلنگ احداث کارخانه نئوپان خلخال در 10 شهریور 1369 به زمین زده شد.

– در سال 1372 موسسه نئوپان خلخال به شرکت نئوپان خلخال تغییر شخصیت حقوقی داد و کلیه اموال موسسه نئوپان خلخال به شرکت نئوپان خلخال انتقال یافت. – در سال 1373 سازمان صنایع و معادن بنیاد اجرای طرح نئوپان خلخال یعنی نصب و راه اندازی ماشین آلات را به شرکت چوب شمال (نئوپان گنبد) واگذار کرد.

از سال 1374 سیاست های اصولی هیئت مدیره بر تکمیل و نصب ماشین آلات خط تولید متمرکز گردید. برای نصب ماشین الات از روش مهندسی معکوس استفاده شده است. به این معنی که همکاران این شرکت با شناخت ماشین آلات و خط تولید نسبت به تهیه نقشه های مختلف و موردنیاز اقدام نموده و در این راستا در سال های 1374 تا 1376 تعداد 2700 نسخه نقشه های ماشین آلات تهیه و سپس اجرا گردیدند.

– کار نصب و راه اندازی ماشین آلات به طور کامل توسط شرکت های داخلی انجام گرفته و کار تولید آزمایشی آن از خردادماه سال 1377 آغاز گردید و پس از طی کردن تولید آزمایشی پس از سه ماه تولید نهائی و به بهره برداری کامل رسید.

– از سال 1377 که تولید شرکت نئوپان خلخال آغاز گردیده است صد در صد مالکیت آن متعلق به بنیاد مستضعفان و جانبازان می باشد.

– اما در دیماه سال 97 بنابه تصمیم سهامداران اصلی شرکت نئوپان خلخال به بخش خصوصی واگذار گردید. از همان ابتدای واگذاری سرمایه گذار با آگاهی از نقاط ضعف و قوت شرکت نسبت به تعریف چشم انداز، مأموریت و اهداف کلان اقدام نمود که به شرح ذیل می باشد.

چشم انداز

  •  پیشرو در زمینه تولید اوراق فشرده چوبی در سطح کشور با لحاظ ارزش افزوده و سودآوری و رعایت استانداردها و مقررات زیست محیطی
  •  بازسازی و نوسازی ماشین آلات خط تولید فعلی از جمله نصب و راه اندازی خردکن چیپسر فلیکر و سنباده زنی که نقش اساسی در بالا بردن کیفیت محصولات دارند.
  •  اجرای طرح توسعه و افزایش ظرفیت تولید با اجرای فاز دوم نصب و راه اندازی خط تولید 500 مترمکعب در روز

استراتژی

  • کنترل بهای تمام شده
  • توسعه نفوذ در بازار و افزایش سهم بازار
  • تلاش مستمر در جهت بهبود کیفیت محصولات تولید

اهداف

  • رشد کارایی و اثربخشی
  • رشد سودآوری
  • کسب رضایتمندی مشتری

شرکت نئوپان خلخال در حال حاضر با ظرفیت تولدی 60 هزارمترمکعب نئوپان با کیفیت مطلوب تولید و به بازار عرضه نماید. این مقدار تولید می تواند بخشی از نیاز داخلی را تأمین نماید. با بهره برداری از این کارخانه برای 200 نفر از هموطنان به صورت مستقیم شغل ایجاد شده و به صورت غیرمستقیم اعم از تأمین کنندگان مواد اولیه و مصرف کنندگان برای بیش از 5000 نفر شغل ایجاد شده است.

سیاست های کیفیتی شرکت:

تلاش در جهت ایجاد مزیت برای محصول تولیدی

تحقیق توسعه و آموزش در راستای بهبود کیفیت

توسعه خدمات به مشتری جهت جلب رضایت بیشتر

جهت ارتباط با ما شرکت نئوپان خلخال کلیک کنید.